team40-mullermuller-wintertrial2012.reismee.nl

Skofja Loka - TRIAL

18:00:00

Ljubljana - CLUB

18:00:00

Oh oh oh, gisteren iets te veel gedronken. Dus dit stukje schrijven we vrijdagmorgen.

Donderdagmorgen protest aangetekend omdat er bij een regularitie iets niet goed gegaan is, we schijnen 3 loggers te hebben gemist, 32minuten straftijd aan onze broek. Wat volgens ons dus niet klopt. Wordt vervolgd.

Wat betreft het navigeren hebben we een alternatief moeten toepassen omdat de tripmaster het had begeven. Het alternatief heeft wel goed gewerkt en we hebben het gevoel redelijk gereden te hebben.

De wegen in Slovenie zijn beduidend slechter dan in Oostenrijk en Duitsland de auto begint er onder te leiden.

De sproeier vertoond weer problemen de auto geeft af en toe ook klap ( waarschijnlijk de onsteking )

En aan het einde van de dag kwam er water onder de auto vandaag ( ook niet echt lekker...... )

Maar wat wil je ook , slechte ijzige wegen in zeer bergachtig gebied en strakke tijden die gereden moeten worden,

De auto krijgt echt op zijn donder omdat we flink ( soms misschien wat te flink ) gas erop houden.

Maar we hebben alle bomen heel gehouden langs de route en alle TC op tijd aangedaan dus daar hebben we geen strafpunten.

Onze vader echter heeft wat meer problemen gehad s'morgens aan aanrijding met een local en s'middags een tractor die niet op zij wilde gaan en we weten nu dat een saab een Sloveense tractor niet aan de kant kan zetten.

Gisteravond voor het naar de bar gaan ( toen ging het nog ) de radiator dichtgemaakt met kit , sproeier schoongeblazen

En naar de ontsteking gekeken ( alleen gekeken want we konden er niks vreemds aan zien )

Vandaag de laatste dag waarschijnlijk niet zo'n zware waarvan vanmiddag verslag ( incl. foto's )

gerda

ok mannen zaterdag, zondag, maandag, dinsdag ,woensdag en donderdag rondom zat, kijk uit hé een alcohol vergiftiging licht op de loer... misschien vrijdag en zaterdag maar eens nuchter blijven en redden wat er te redden valt, en niet te min wat dachten jullie van de terugreis... als jullie nu stoppen met drinken en jullie doen zaredag een blaasproef dan hebben jullie nog steeds 2,0 promilage

nel

haha zusje die is goed die 2 zijn niet meer nuchter te krijgen haha grapje

gerda

Ik denk dat zus Nel gelijk hebt.. niet meer nuchter te krijgen!! als ze thuis zijn krijgen de aankomende week alleen maar sterke zwarte koffie....