team40-mullermuller-wintertrial2012.reismee.nl

16:25:00

MC

Ljubljana

18:00:00

Vanmorgen vroeg opgestaan waren erg benieuwd naar de uitslag van de vorige dag, en die was niet verkeerd!!! In het dagklassement van leg 3 waren we als tweede geëindigd!! Geen verkeerd resultaat, in het algemeen klassement gestegen van plaats 9 naar plaats 5. Super, goed begin van de dag.

Vandaag twee circuitjes gereden die we alle twee goed voltooid hebben. Meerdere regularities gereden die we volgens ons goed gereden hebben, overal op tijd binnen. Er is alleen 1 minpuntje op het eind van de dag richting het hotel heeft onze tripmaster het begeven, Dat word morgen en overmorgen een groot probleem want we kunnen dan onze afstanden niet meer berekenen. We hebben een noodplan opgesteld, rijden op onze dagteller van de auto en alles terugrekenen. Op hoop van zege.

Verder is onze vader in een greppel beland na een glippartij, wel weer snel eruit en weer verder kunnen rijden. Er zijn tot nu 4 auto uitgevallen, maar wel een stuk of vijtien auto's met schade. Wij gelukkig ( nog ) niet!!!

Hopen dat morgen goed gaat met alleen in dagteller, en dat met de wegen in Slovenie zal wel moeilijk worden!!!

miranda,Ben,Job en Floris

We duimen voor jullie morgen! En het moet ook niet allemaal vanzelf gaan.

Robin

Ligt je meetwiel niet toevallig achterin?

nel

jullie gaan echt lekker he beter dan jullie vader haha de dames mogen trots op jullie zijn maar juich niet te vroeg he suc6 en zet hem op

Richard Nijssen

mmm in de sneeuw op alleen een dagteller, listig.
dat gaat plekken kosten ben ik bang.

"problemen bestaan niet,.. alleen uitdagingen"

succes,
richard

lysette en tessa

Ok Pap en Ome Erik, nog ff doorbijten.. we verwachten wel een gebakkie als jullie in de top 3 zitten.. hahah

colinda

wij duimen hier ook voor jullie
jullie gaan GOED!!!!!!!!

sucses!!!!!

Arian & Esther

Het gaat geweldig nog even volhouden en hou het rubber op
het asfalt/sneeuw !!

Victor

Muller redt Saab van afgrond: http://2.bp.blogspot.com/-gGOHgl86ypk/Tyrb-xBeyII/AAAAAAAAALI/B0hfUxYe-LY/s1600/foto%2B2-790721.JPG